Pracodawca znakomity istnieje. Chociaż teoretycznie. Przykładem może być właściciel firmy, który w trosce o dobro zespołu oraz w nagrodę za trud przyodziany we wspólny sukces firmy aranżuje weekendowy wypad na przykład nad jezioro. Na tym kończy się hipoteza. W praktyce tak nazwany fundusz społeczny to nasze finanse, innymi słowy suma, z jakiej stratą szef się pogodził. Są to pieniądze, których nie dostaliśmy w ramach wynagrodzenia, a nie coś co jest nam dane fajnie. W gruncie rzeczy pracodawca niejako narzuca nam, jak mamy wydać nasze zarobione finanse. Tu imprezy dla firm na wyjeździe wiążą się jeszcze z jednym kosztem. A więc odbywają się one w naszym wolnym czasie, którym musimy sami gospodarować, a nie dawać sobie narzucać czyjejś woli. Zresztą wydatek w literalnym tego rozumieniu również musimy ponieść. Nie urodził się jeszcze taki, jaki przeżyłby taki wyjazd na trzeźwo a za alkohol zapłacić wypada. Jednakowo jak za jedzenie, benzynę na dojazd i masę innych drobnostek, które po dokładnym podliczeniu okazują się całkiem kosztowne. O koszcie moralnym takiego wyjazdu nie warto wspominać, wystarczy sobie wyobrazić radość z posiadanej dyspozycji paradowania w stroju kąpielowym wśród współpracowników, w towarzystwie szefa przedsiębiorstwa, o połowę młodszych koleżanek lub też o połowę starszych kolegów.
W teraźniejszych czasach, media przeżywają ogromny rozkwit na wielu płaszczyznach, dlatego że dzięki niezwykłemu rozwojowi technologicznemu, zasięg mediów jest zadziwiająco duży. To sprawia, że szczególnie wiele przedsiębiorstw, instytucji, osób prywatnych, decyduje się przez media promować swoje usługi, swoje prace, produkty, aby w taki sposób docierać do jak największego grona potencjalnych nabywców. Jednak reklama w mediach nie należy wcale do tanich, ani nie jest zupełnie prosto pozyskać określony czas na antenie danej stacji, aby przedstawić własną reklamę. Rzecz jasna każdy posiada okazję zaprezentować własną reklamę, ale najpierw jest ona dokładnie sprawdzana pod kątem przyzwoitości, żeby nie urazić jakiegokolwiek odbiorcy, a także określany jest czas i cena za poszczególny spot reklamowy, prezentowany w określonym czasie, na antenie poszczególnej stacji. Naturalnie im bardziej ważne transmisje ukazywane przez media, tym reklama jest bardziej kosztowna, ponieważ w jednym czasie przed telewizorami, czy w Internecie w transmisji uczestniczą ogromne ilości, a często nawet miliony ludzi, co jest bardzo dobrym źródłem do prezentowania swojej firmy, produktu, czy usługi. Media i reklama, są więc obecnie bardzo powiązane ze sobą.
Trzeba jasno napisać, iż identyfikacja wizualna jest niezmiernie istotna, bo ogólnie konsumenci zwracają bardzo dużą uwagę, jeżeli w grę wchodzi opakowanie, umieszczone na nim logo, itp. W końcu aktualnie niezmiernie modnym zjawiskiem jest optymalizacja kosztów. Czyli na przykład woda gazowana jest przelewana do mniejszych butelek - co powoduje, iż konsumenci płacą takie same pieniądze za trochę mniejszą ilość napoju. A na dodatek np. butelki są wytwarzane z gorszych materiałów. A jednakże na opakowaniach producenci w żadnym razie nie oszczędzają. To raczej powinno dawać do myślenia.